Ceritera Ibu & Anak: 15 TAHUN DERITA STROK BERAKHIR DENGAN ALOE VERA GEL FOREVER LIVING

24 Jun 2015

15 TAHUN DERITA STROK BERAKHIR DENGAN ALOE VERA GEL FOREVER LIVING

APA ITU STROK?

Strok adalah suatu keadaan di mana sel-sel otak tiba-tiba mati akibat kekurangan oksigen. Hal ini disebabkan oleh pembekuan darah dalam aliran darah, atau pecahnya arteri yang bersambung ke otak. Pesakit yang mengidap strok akan kehilangan kemampuan untuk bercakap dan salah satu sisi tubuh menjadi lumpuh.

Faktor utama strok adalah tekanan darah tinggi, tinggi Kolesterol, merokok, Diabetes,Obesiti atau berat badan berlebihan. Jadi, amalkan gaya hidup sihat untuk mengekalkan kesihatan badan kita.

TESTIMONI STROK

Nana ada share video yang sama di sidebar blog ini. Tapi di sini, Nana share sekali lagi testimoni seorang makcik yang menderita sakit strok selama hampir 15 tahun yang akhirnya pulih setelah mengamalkan aloe vera gel, artic-sea dan madu dari forever living.


Sedikit ulasan kerana mungkin ada di antara pembaca yang tidak faham loghat Kelantan yang dituturkan oleh makcik ni. 

Makcik ini telah mengidap sakit strok selama 14 ke 15 tahun. Sepanjang menghidap strok, beliau bergantung kepada ubat hospital yang dibekalkan oleh HUSM Kubang Kerian.

Makcik ni mula mengamalkan minum aloe vera gel ini pada Hari Raya Haji yang lalu. Kesan mula dapat dilihat selepas 6 hari pertama. Beliau mula rasa lebih sihat dan mula boleh bangun perlahan-lahan.

Semasa rakaman ini, makcik ni dah minum 3 botol aloe vera gel, syukur alhamdulillah dengan izin Allah makcik dan dah mula boleh berjalan.

Beliau tetap mengalami tindakan balas pemulihan atau healing crisis semasa permulaan minum jus aloe vera ini. Selepas 3 hari amalkan minum jus ini, beliau sendiri merasa "pelik" dengan perubahan pada badannya. Terasa seperti "keluar angin" dari badan.  Beliau rasa seperti nak demam. Badan terasa dedar dan cuma demam biasa yang tidak teruk selama 2 hari.

Beliau mengamalkan aloe vera gel, artic-sea (minyak ikan) dan maduMakcik juga turut berkongsi cara beliau makan ketiga-tiga produk ini iaitu 2 kali sehari pada waktu malam sebelum tidur dan pagi sebelum makan (sewaktu perut kosong). Boleh KLIK DI SINI untuk melihat kelebihan artic-sea.

Sapa yang tidak teruja bila sakit strok yang lama ini boleh pulih dengan izin Allah setelah mengamalkan produk Forever Living ini. Tambahan pulak beliau tidak melakukan sebarang exercise sepanjang mengamalkan FLP dan kini beliau telah boleh menunaikan solat di atas kerusi. Alhamdulillah.

Makcik ni hidap strok hampir 15 tahun... alhamdulillah pulih dgn izin Allah setelah amalkan aloe vera forever dgn artic sea dan madu..Kena tengok kenapa tukang interview ni teruja sgt2...Blh hubungi Nana utk sebarang pertanyaan lanjut di 019-3088178
Posted by Zarina SihatMenawan on Tuesday, June 23, 2015





Untuk sebarang pertanyaan, boleh hubungi Nana di 019-3088178

19 comments:

Rakan Bloggers

Ceritera Ibu & Anak© . Designed by MaiGraphicDesign