Ceritera Ibu & Anak: SINGKIRKAN TOKSIN DAN KERAK DI USUS DENGAN FOREVER ALOE VERA GEL

7 Jun 2015

SINGKIRKAN TOKSIN DAN KERAK DI USUS DENGAN FOREVER ALOE VERA GEL

ALOE VERA

Siapa sangka kan, daun aloe vera atau ada juga yang memanggil sebagai daun lidah buaya ni banyak kelebihannya. Kalau zaman remaja dulu, Nana selalu amik lendirnya dan sapu kat muka. Masa tu cuma ingat nak cantikkan kulit muka (lah sangat). 



Daun aloe vera ni sebenarnya banyak lagi kelebihan lain  malah ia bukan sahaja untuk mencantikkan kulit muka. 

Dalam Forever aloe vera gel ini, ia telah dihasilkan dari daun aloe vera asli yang mengandungi lebih 200 sebatian aloe vera. Sebatian aloe vera ini telah melalui proses penstabilan yang dipatenkan untuk kesesuaian bagi kita untuk mengekalkan kesihatan tubuh badan. 

Gel aloe vera ini menjadi pilihan ramai orang yang menghadapi masalah penghadaman kerana ia sangat BERKESAN membantu mencuci segala toksik dan toksin yang melekat pada dinding usus. Sekaligus membantu mengekalkan kesihatan usus dari terus berkerak dengan mendapan toksin.

Sanggupkah kita membiarkan usus kita terus berkerak dengan toksin yang mungkin boleh mendatangkan pelbagai penyakit lain? 

Dengan Forever Aloe Vera Gel, segala kotoran yang mendap di usus selama bertahun- tahun dapat disingkirkan. Gel aloe vera ini mampu meresap ke dalam usus dan menanggalkan segala toksin yang melekat pada dinding usus. Gel aloe vera ini juga membantu memelihara kesihatan usus dan melindungi usus dari segala toksin yang berpunca dari pemakanan kita seharian. Boleh tengok video DI SINI bagaimana gel aloe vera ini bertindak menyingkirkan toksin dan melindungi usus kita.

Apabila usus sihat, ia membantu lebih banyak nutrien makanan dapat diserap dengan baik. Badan jugak akan menjadi lebih sihat dan bertenaga kerana badan mampu melawan penyakit secara semulajadi. Dan perut juga akan kelihatan lebih kempis.  


Bila perut dah kempis, bonusnya mestilah badan pon semakin slim. 3 in 1 pakej. Usus sihat, perut kempis dan badan semakin kurus. Lagi bergaya la di hari raya.




Dapatkan stok anda harini 


Untuk tahu bagaimana nak dapatkannya, hubungi Nana di 019-3088178

No comments:

Post a Comment

Rakan Bloggers

Ceritera Ibu & Anak© . Designed by MaiGraphicDesign