Ceritera Ibu & Anak: TINGKATKAN DAYA KETAHANAN TUBUH DENGAN FOREVER ALOE BITS N PEACHES

7 Jun 2015

TINGKATKAN DAYA KETAHANAN TUBUH DENGAN FOREVER ALOE BITS N PEACHES


Forever Aloe Bits N Peach ini  dengan ekstrak buah peach dan aloe vera. Buah peach itu sendiri kaya dengan Vitamin A dan potasium. Selain itu, buah peach ini juga kaya dengan serat, dan mineral yang mampu mengatasi masalah sembelit dan memelihara kesihatan sistem pencernaan serta mampu membersihkan atau membunuh cacing yang ada di dalam usus kita.

Kandungan Vitamin A yang tinggi dalam buah peach ini mampu mengurangkan risiko penyakit kanser kelenjar dan oran-organ lain dalam tubuh. Begitu juga dengan kandungan fosforus pulak mampu menghilangkan toksin di dalam buah pinggang.

Kandungan VITAMIN C yang tinggi di dalam buah peach mampu memelihara kesihatan dan mencantikkan kulit kerana ia juga bersifat anti oksidan. Dengan mengamalkan minum aloe vera bits n peach ini juga mampu meningkatkan daya ketahanan tubuh atau sistem imun badan.

Gabungan aloe vera dan buah peach ini mampu memberikan kesan yang terbaik untuk kesihatan menyeluruh terhadap tubuh kita termasuk kesihatan gigi dan sistem saraf. Oleh itu, pesakit gout jugak boleh amalkan minum aloe vera bits n peach ini untuk mengurangkan masalah gout, batuk dan asma juga.


Hubungi Nana di 019-3088178 untuk konsultasi dan pembelian

No comments:

Post a Comment

Rakan Bloggers

Ceritera Ibu & Anak© . Designed by MaiGraphicDesign